Skip to main content

Bre forex opinie opel


Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI Re: Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI 01.04.2007. 23:17 - pre 3599 dana i 13h Eh, prica o dizelima ugradjivanim u Astre je prava mudrolija. DTL motor (koji ima tacnu oznaku x17DTL.) Je motor napravljen u Nemackoj. Para je atmosferski (klasican) dizel motor koji ima 68ks i turbo punjac. Ima automatski sauh, katalizator i ne znam tacno da li je EURO1 ili EURO2 norme. Ugradjuje se od kraja 1994. godine u astru F (astra 1) iu pocetnih par godina u astru G (astru 2) do 1999. ili 2000. Potpuno je drugaciji od opelovih dizela 1700 kubika iz prethodnih godina (pa cak i sa pocetka 1994. ) DTH je is sto sto i DTL (sto je oznaka motora iz saobrecajne dozvole). Medjutim, na zadnjem delu vozila moze da pise i TD i 1.7D i samo ASTRA. Razlika izmedju astri F sa starim starim i novim 1.7 dizel motorima (1991 do 1999 u oznakama na zadnjem delu vozila sa novim motorima oznake pisu manjim, metalnim slovima, dok je sa starim, veca, plasticna slova. Sa 150 000km lepo pali zimi, ne TruSi ulje, solidno ide. Paralelno sa tim motorima, ugradjivani su i ISUZU motori sa i bez turbina. Oni su imali oznake 1.5d, 1.7d ili TDS (1.7TD). Oni su drugaciji od nemackih i bolje su se pokazali od opelovih motora Starije generacije. Imaju vise snage i dugotrajniju su, ali i nesto skuplji za odrzavanje. Razlika na pogled je u tome sto oni imaju metalni poklopac motora (ventila) i bos pumpa im je prema kabini (na Opelovim dizelima poklopac je plastican i bos pumpa je Prema hladnjaku). DI je noviji motor koji se ugradjuje u astre od prilike od 2000. godine. Za razliku od DTL, on ubrizgava gorivo direktno (ekvivalent TDI). DTI je ista varijanta sa turbopunjacem. Pokazali su se odlicno, uz bolja ubrzanja i Manju potrosnju od DTL. Sobzirom da ima Ju 19xx i nesto kubika, podpadaju pod istu kategoriju pri registraciji kao i DTL od 1700 kubika TDS motor (para je onaj od 80 ks) je napravljan u Nemackoj u saradnji sa ISUZU za astre II generacije (za razliku od prethodnog TDS (on ima metalni Poklopac ventila i bosch pumpu ka kabini, dok OPELov ima plasticni poklopac ventila i bosch pumpu ka hladnjaku) koga je napravio bas ISUZU-koji je i sam u sastavu GMa kao i OPEL). Oba su se pokazala kao dobra. Jedini ISUZU za koji kazu da je los (cak gori i od dotadasnjih opel dizela) je 1.5 iz Kadeta negde oko 90. godista. U svakom slucaju, vise bi ti se isplatilo u svakom slucaju da uzmes (iako je skuplji malo) DTI ili DI, jer pored vece snage i brzine (DTL ide oko 165, um DTI faz 180kmh), istu postize sa manje naprezanja i sto je Bitnije ima znatno veci obrtni momenat pri manjem broju obrtaja (maksimalni obrtni momenat DTL postize na 4500obrtaja, a DTL cak na samo 1800). U prevodu, mnogo ce bolje da povuce i manje ce da se opterecuje tj duze da traje, a ako tome jos pridodas manju potrosnju i istu cenu registracije, ne vidim alternativu. U svakom slucaju 2.0 DTI trosi malo manje od 1.7td, ide dosta bolje, a i radi tise. Ovu poruku je menjao ilkebgd dana 02.04.2007. U 00:54 GMT1 Re: Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI 05.04.2007. U 08:09 - pré 3596 dana i 4h Trazeci originalno Englesko upustvo za Opela Astru 1.7 DTI iz 2002 naidjoh na ovu temu i rekoh da vam odgovorim posto sam ja vec jedno godinu dana vlasnik Astre za koju i trazim to uputstvo. Ja sam po struci diplomirani masinski inzenjer za SUS motore sa 10 godina iskustva kao automehanicar. Moj otac je i danas vlasnik auto servisa i on je taj koji mi je i kupio ovu Astru u Sapcu. Opela Astru 1.7 DTI iz 2002 mogu samo da preporucim od srca. Odakle da pocnem: - Auto je neverovatno tih za dizelasa bez buke, detonacija niti kliktanja koje je za njih karakteristicno. Pripada staroj generaciji kod koje kada pustite gas, kompjuter i dalje drzi odredjeno vreme visoki broj obrtaja pa ga tek kasnije smanjuje. Meni se ovo svidja jer se time motor manje opterecuje. Astra H 1.7, koju inace ima moj otac, ima noviji motor koji je daleko snazniji ali i bucni i licno mi se uopste ne svidja. - Ima izuzetnu snagu. Moji drugari koji se bave tjuning-stajlingom su pohvalili auto sto se tice ubrzanja. Ali ja znam da nije para tako ruzicasto. Auto ima najveci obrtni momento u 3-oj brzini, a u ostalim brzinama je lenj pa ponekad trazi da se ubaci cak i u 1-u. Meni to ne smeta jer sam u poslednje vreme promenio zivotnu filozofiju i nigde ne zurim. - Neverovatno malo trosi. Na otvorenom putu pri brzini do 90-100 kmh trosi 4.5 litara dizela na 100 km. Predje 800 km sa nekih 35 litara. Ja puno vozim, merim potrosnju ceo zivot i veoma sam precizan u tome tako da znam sta pricam. - Vanprosecno je udoban, barem ova verzija koju ja imam (skracena verzija hetchbacka sa 5 vrata) i stoga se neslazem sa njinsa da je quotneudoban sa izuzetno tvrdim ogibljenjemquot. Moj auto je susta suprotnost. To je delom posledica cinjenice da je izuzetno visok ali takve su i ostale Astre G koje imaju moje komsije, um ima ih jedno 5 samo na mom parkingu. Pouzdanost, presao je 150.000 km i promenio sam jedino hladnjak klime (proverena decja bolest) a ostalo je sve tip top. Doduse na svakih 10.000 km mu radim servis, menjam sintetiku, f. Ulja, goriva, vazduha, i klime. E triste, ko zeli sportsku voznju bolje da kupi nekog benzinca jer ce sa sportskom voznjom da upropasti bilo kog dizelasa. Ali kome je bitno da ne trosi mnogo i da je tih i udoban a i da pristojno vuce, Astra g 1.7 DTI je pravi izbor. Re: Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI 12.04.2007. U 15:39 - pre 3588 dana i 21h Pa para su otprilike i paketi opremi koji i postoje kod Astre, s tim sto je najvisi nivo elegância, koji ukljucuje sve zivo, sto bi ovi po oglasima rekli quotsve sem kozequot, dok je quotn joyquot Paket najsiromasniji. Veoma su retke Astre sa elegance paketom opreme, i kao takve dosta su skuplje kao polovnjaci. A da se vratim na ovaj 2.0 dti, znaci definitivno je u pitanju Opelov motor a ne isuzuov kao ovaj 1.7dti. Cudilo me je posto im je ista oznaka. Nego koji se motor pokazao kao bolji, 2.0DTI ili 1.7DTI, koji moze vise da predje pre generalne, vidim da dosta ljudi hvale ovaj 2.0dti iako je Opelov a opste je bilo poznato da je Opel uvek kuburio sa dizelima pa je zato i koristio Ove isuzuove motore I da koja je razlika izmedju ovih CDTI motora koji se ugradjuju u ove novijeg datuma proizvedene Astre i ovih starijih DTI, da li su i jedni i drugi common rail motori Nascido para ser selvagem. Lamentamos O serviço não está disponível para seu dispositivo. Acesse o LH com seu computador desktop ou use outro dispositivo móvel. Pedimos desculpas por qualquer incoveniência. Nosso time de reservas da Lufthansa ficará feliz em ajudar com sua reserva. Você encontrará todas as informações nos escritórios de reservas em seu país aqui: Não há oferta para a Primeira Classe para a rota selecionada. Economia Premium não está disponível na rota selecionada. Melhor procura de preços Experimente a nossa melhor procura de preços e aproveite as tarifas mais baixas da Lufthansa para os seus destinos favoritos.

Comments

Popular posts from this blog

Forex corretores em karachi paquistão

GLAXY EXCHANGE (PVT.) LTD (KARACHI) Como principais fornecedores de divisas comerciais Glaxy Exchange (Pvt.) Ltd é dedicado a fornecer uma primeira classe e serviço completo para indivíduos e empresas todos os ove. Mais H H EXCHANGE CO. (PVT) LTD. (KARACHI) H H - Pakistans primeiro Exchange Company. Licença concedida pelo Banco Estatal do Paquistão para realizar negócios de câmbio. Nós negociamos também em moedas do dinheiro, remessa estrangeira. Mais DOLLAR EAST EXCHANGE COMPANY (LAHORE) Dólar East Exchange Company (Pvt.) Limited é uma empresa de intercâmbio líder no Paquistão. A empresa é um dos pioneiros para iniciar negócios de câmbio no país. Isso foi. Mais EMIRATES GLOBAL BANCO ISLÂMICO LIMITADO (EGIBL) (KARACHI) Alhamdolillah, Emirados Global Islamic Bank Limited, um dedicado Islamic Commercial Bank, iniciou operações em fevereiro de 2007. Atualmente, o Banco tem dez filiais no Paquistão (5. Mais KHANANI KALIA INTERNATIONAL (PVT. ) Khanani e Kalia International (KKI) é um nome l

Notowania forex eur pln

Brokerzy Forex i ich opisy Aktualne Notowania Forex Ostatnie posty na Fórum Forex Zaawansowany testador NowySwiat Jw. Kto widzia kiedy testador, ktry pozwala wykorzysta 3 monitório naraz. Ju mwi o co chodzi. Chciabym por TF quotkrokowymquot bya. Sea Cloude 1.0, przy okazji teste Pepperstone Darro Ja uzywam Forex Copier 2 - obsolescência de ilos kont brokerskich. A wiesz jak ustawi, eby kopiowa na na konta ale u tego samego. Por 1000z Real Darro Ja kiedy w trakcie otwartej pozycji lubiem sobie wczy goe babki, eu w wikszoci miaem zaliczony TP, powanie. Nie wiem, moe rozlunienie. Milion zotych w zarzdzanie Konkurs Real - Brokers TMS juszjuszmilion Uwzgldnili, grzecznie i elegancko, porzdna firma DayTrading: roda 2017/03/01 alevius Ciekawe czy kolejny raz spadnie a fazer 111,7 DayTrading: Wtorek 2017/02/28 Rafal152 nie syszaem AUDGBP dugoterminowo widz tak. Jeeli pode juntar-se a planear a przy gowie s 2 wane wzniesienia Fibo oczywicie nie moje. Próximo pol75 pol75 - mam pytanie, czy handl

Sfk ff forex

Negociação de Gráficos Comércio de Gráficos Criar Ordens: clique com o botão direito do mouse nas tabelas para criar pedidos (mercado ou entrada) Monitor TradesOrders: Negociações e ordens aparecem como linhas pontilhadas nos mapas Gerenciar ordens: Arraste e solte ordens (entrada, parada e limite) para Novos locais Fechar TradesCancel Ordens: negociações ao vivo e cancelar ordens dos gráficos Indicadores e elementos do gráfico Indicadores pré-carregados: Mais de trinta indicadores populares, como MACD, RSI e MA Indicadores personalizados: mais de seiscentos indicadores personalizados ferramentas de cartas on-line para download: desenhar linhas de tendência , Linhas de Fibonacci, Gann Fans e Andrews Pitchfork Dados de volume: Veja o volume do tique como um indicador nos gráficos Alertas de preço e indicador Alertas de preço: especifique um nível de preço receba um alerta se esse preço for atingido Alertas de indicadores: Receba alertas quando sinais baseados em populares Técnicas de an