Skip to main content

Bre forex opinie opel


Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI Re: Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI 01.04.2007. 23:17 - pre 3599 dana i 13h Eh, prica o dizelima ugradjivanim u Astre je prava mudrolija. DTL motor (koji ima tacnu oznaku x17DTL.) Je motor napravljen u Nemackoj. Para je atmosferski (klasican) dizel motor koji ima 68ks i turbo punjac. Ima automatski sauh, katalizator i ne znam tacno da li je EURO1 ili EURO2 norme. Ugradjuje se od kraja 1994. godine u astru F (astra 1) iu pocetnih par godina u astru G (astru 2) do 1999. ili 2000. Potpuno je drugaciji od opelovih dizela 1700 kubika iz prethodnih godina (pa cak i sa pocetka 1994. ) DTH je is sto sto i DTL (sto je oznaka motora iz saobrecajne dozvole). Medjutim, na zadnjem delu vozila moze da pise i TD i 1.7D i samo ASTRA. Razlika izmedju astri F sa starim starim i novim 1.7 dizel motorima (1991 do 1999 u oznakama na zadnjem delu vozila sa novim motorima oznake pisu manjim, metalnim slovima, dok je sa starim, veca, plasticna slova. Sa 150 000km lepo pali zimi, ne TruSi ulje, solidno ide. Paralelno sa tim motorima, ugradjivani su i ISUZU motori sa i bez turbina. Oni su imali oznake 1.5d, 1.7d ili TDS (1.7TD). Oni su drugaciji od nemackih i bolje su se pokazali od opelovih motora Starije generacije. Imaju vise snage i dugotrajniju su, ali i nesto skuplji za odrzavanje. Razlika na pogled je u tome sto oni imaju metalni poklopac motora (ventila) i bos pumpa im je prema kabini (na Opelovim dizelima poklopac je plastican i bos pumpa je Prema hladnjaku). DI je noviji motor koji se ugradjuje u astre od prilike od 2000. godine. Za razliku od DTL, on ubrizgava gorivo direktno (ekvivalent TDI). DTI je ista varijanta sa turbopunjacem. Pokazali su se odlicno, uz bolja ubrzanja i Manju potrosnju od DTL. Sobzirom da ima Ju 19xx i nesto kubika, podpadaju pod istu kategoriju pri registraciji kao i DTL od 1700 kubika TDS motor (para je onaj od 80 ks) je napravljan u Nemackoj u saradnji sa ISUZU za astre II generacije (za razliku od prethodnog TDS (on ima metalni Poklopac ventila i bosch pumpu ka kabini, dok OPELov ima plasticni poklopac ventila i bosch pumpu ka hladnjaku) koga je napravio bas ISUZU-koji je i sam u sastavu GMa kao i OPEL). Oba su se pokazala kao dobra. Jedini ISUZU za koji kazu da je los (cak gori i od dotadasnjih opel dizela) je 1.5 iz Kadeta negde oko 90. godista. U svakom slucaju, vise bi ti se isplatilo u svakom slucaju da uzmes (iako je skuplji malo) DTI ili DI, jer pored vece snage i brzine (DTL ide oko 165, um DTI faz 180kmh), istu postize sa manje naprezanja i sto je Bitnije ima znatno veci obrtni momenat pri manjem broju obrtaja (maksimalni obrtni momenat DTL postize na 4500obrtaja, a DTL cak na samo 1800). U prevodu, mnogo ce bolje da povuce i manje ce da se opterecuje tj duze da traje, a ako tome jos pridodas manju potrosnju i istu cenu registracije, ne vidim alternativu. U svakom slucaju 2.0 DTI trosi malo manje od 1.7td, ide dosta bolje, a i radi tise. Ovu poruku je menjao ilkebgd dana 02.04.2007. U 00:54 GMT1 Re: Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI 05.04.2007. U 08:09 - pré 3596 dana i 4h Trazeci originalno Englesko upustvo za Opela Astru 1.7 DTI iz 2002 naidjoh na ovu temu i rekoh da vam odgovorim posto sam ja vec jedno godinu dana vlasnik Astre za koju i trazim to uputstvo. Ja sam po struci diplomirani masinski inzenjer za SUS motore sa 10 godina iskustva kao automehanicar. Moj otac je i danas vlasnik auto servisa i on je taj koji mi je i kupio ovu Astru u Sapcu. Opela Astru 1.7 DTI iz 2002 mogu samo da preporucim od srca. Odakle da pocnem: - Auto je neverovatno tih za dizelasa bez buke, detonacija niti kliktanja koje je za njih karakteristicno. Pripada staroj generaciji kod koje kada pustite gas, kompjuter i dalje drzi odredjeno vreme visoki broj obrtaja pa ga tek kasnije smanjuje. Meni se ovo svidja jer se time motor manje opterecuje. Astra H 1.7, koju inace ima moj otac, ima noviji motor koji je daleko snazniji ali i bucni i licno mi se uopste ne svidja. - Ima izuzetnu snagu. Moji drugari koji se bave tjuning-stajlingom su pohvalili auto sto se tice ubrzanja. Ali ja znam da nije para tako ruzicasto. Auto ima najveci obrtni momento u 3-oj brzini, a u ostalim brzinama je lenj pa ponekad trazi da se ubaci cak i u 1-u. Meni to ne smeta jer sam u poslednje vreme promenio zivotnu filozofiju i nigde ne zurim. - Neverovatno malo trosi. Na otvorenom putu pri brzini do 90-100 kmh trosi 4.5 litara dizela na 100 km. Predje 800 km sa nekih 35 litara. Ja puno vozim, merim potrosnju ceo zivot i veoma sam precizan u tome tako da znam sta pricam. - Vanprosecno je udoban, barem ova verzija koju ja imam (skracena verzija hetchbacka sa 5 vrata) i stoga se neslazem sa njinsa da je quotneudoban sa izuzetno tvrdim ogibljenjemquot. Moj auto je susta suprotnost. To je delom posledica cinjenice da je izuzetno visok ali takve su i ostale Astre G koje imaju moje komsije, um ima ih jedno 5 samo na mom parkingu. Pouzdanost, presao je 150.000 km i promenio sam jedino hladnjak klime (proverena decja bolest) a ostalo je sve tip top. Doduse na svakih 10.000 km mu radim servis, menjam sintetiku, f. Ulja, goriva, vazduha, i klime. E triste, ko zeli sportsku voznju bolje da kupi nekog benzinca jer ce sa sportskom voznjom da upropasti bilo kog dizelasa. Ali kome je bitno da ne trosi mnogo i da je tih i udoban a i da pristojno vuce, Astra g 1.7 DTI je pravi izbor. Re: Opel astra G 1.7DT ili 2.0DTI 12.04.2007. U 15:39 - pre 3588 dana i 21h Pa para su otprilike i paketi opremi koji i postoje kod Astre, s tim sto je najvisi nivo elegância, koji ukljucuje sve zivo, sto bi ovi po oglasima rekli quotsve sem kozequot, dok je quotn joyquot Paket najsiromasniji. Veoma su retke Astre sa elegance paketom opreme, i kao takve dosta su skuplje kao polovnjaci. A da se vratim na ovaj 2.0 dti, znaci definitivno je u pitanju Opelov motor a ne isuzuov kao ovaj 1.7dti. Cudilo me je posto im je ista oznaka. Nego koji se motor pokazao kao bolji, 2.0DTI ili 1.7DTI, koji moze vise da predje pre generalne, vidim da dosta ljudi hvale ovaj 2.0dti iako je Opelov a opste je bilo poznato da je Opel uvek kuburio sa dizelima pa je zato i koristio Ove isuzuove motore I da koja je razlika izmedju ovih CDTI motora koji se ugradjuju u ove novijeg datuma proizvedene Astre i ovih starijih DTI, da li su i jedni i drugi common rail motori Nascido para ser selvagem. Lamentamos O serviço não está disponível para seu dispositivo. Acesse o LH com seu computador desktop ou use outro dispositivo móvel. Pedimos desculpas por qualquer incoveniência. Nosso time de reservas da Lufthansa ficará feliz em ajudar com sua reserva. Você encontrará todas as informações nos escritórios de reservas em seu país aqui: Não há oferta para a Primeira Classe para a rota selecionada. Economia Premium não está disponível na rota selecionada. Melhor procura de preços Experimente a nossa melhor procura de preços e aproveite as tarifas mais baixas da Lufthansa para os seus destinos favoritos.

Comments

Popular posts from this blog

7 term henderson moving average

7 média móvel henderson de termo Para obter mais informações, veja X-11 Recenseamento II do Método do Recenseamento II. Investimento passivo - A evidência, Parte 4: Diversificação final 7 termo médio da Henderson. 7,28 desses contabilistas residentes residentes de 2017 moraram em outros municípios em 2018 (410 rendimentos brutos ajustados médios) Aqui: 7,28Tenção média: 6,50 7 média móvel em henderson de termo. Os apartamentos em Henderson são ideais para quem procura um apartamento ou moradia moderna, já que a maioria das casas da cidade foram construídas depois de 1980. As pessoas que procuram algo com um pouco mais de personagem podem ter dificuldade em encontrar o lugar perfeito porque há muito poucos lares Construído antes de 1970. Média móvel de 7 meses em henderson - Leia mais Leia mais 7 média móvel de henderson de termo Variações percentuais (diferenças) na série original ajustada para fatores de calendário (A18) Encontre Henderson, NV apartamentos e casas para alugar perto de...

Mifc bank negara forex

Centro Financeiro Islâmico Internacional da Malásia (MIFC) A iniciativa do Centro Financeiro Islâmico Internacional (MIFC) da Malásia foi lançada em 2006 para desenvolver a Malásia como um mercado internacional para as finanças islâmicas. Desde a sua criação, há mais de 30 anos, as finanças islâmicas na Malásia progrediram e se transformaram em um sofisticado mercado de finanças islâmicas caracterizado por um sólido quadro regulatório e de supervisão, um mercado primário profundo e mercado secundário ativo de sukuk, uma base de talentos diversificada com base global Capacidades e conectividade, e amplitude e profundidade do produto. O mercado da Malásia também fornece um sistema eficiente de compensação e liquidação de várias divisas. A iniciativa MIFC inclui uma rede comunitária de reguladores do setor financeiro do país, incluindo o Banco Negara Malásia (Banco Central da Malásia), a Comissão de Valores Mobiliários, a Autoridade de Serviços Financeiros Labuan e a Bursa Malaysia (Bolsa...

Maganda ba kita sa forex trading

404 significa que o arquivo não foi encontrado. Se você já carregou o arquivo, então o nome pode ser com erros ortográficos ou está em uma pasta diferente. Outras Causas Possíveis Você pode obter um erro de 404 para as imagens porque você ativou o Hot Link Protection e o domínio não está na lista de domínios autorizados. Se você for para sua URL temporária (nome de usuário IP) e obter esse erro, talvez haja um problema com o conjunto de regras armazenado em um arquivo. htaccess. Você pode tentar renomear esse arquivo para. htaccess-backup e atualização do site para ver se isso resolve o problema. Também é possível que você tenha inadvertidamente excluído a raiz do documento ou a sua conta precisará ser recriada. De qualquer forma, entre em contato com seu host da Web imediatamente. Você está usando o WordPress Consulte a seção em 404 erros depois de clicar em um link no WordPress. Arquivos ausentes ou quebrados Quando você recebe um erro 404, verifique se o URL que você está tentando u...